Το απαγορευμένο.”Γένους Θηλυκού” - Point of view

Εν τάχει

Το απαγορευμένο.”Γένους Θηλυκού”




“Δεν μπορώ καταπιέζομαι. Πλήττω.Τον βαριέμαι. 
Δεν μου προσφέρει τίποτα”

Αυτά και άλλα τόσα μου είπες,όλες αυτές τις μέρες που κάναμε τις γαμημένες συνεδρίες στο καναπέ του σπιτιού σου, μια εβδομάδα πριν.
Τέσσερεις μέρες, άφαντος ο κύριος. Δεν τον έβρισκες πουθενά.
Πέμπτη μέρα, σιωπή, κενό, το χάος. Βουβαμάρα. Σε ψάχνω παντού. Δεν είσαι πουθενά.
Λες και άνοιξε η γη και σε κατάπιε .

Η ΓΗ – Γένους Θηλυκού.

Έξι μέρες μετά, από τις συνεδρίες.
“Έχει γενέθλια και δεν θέλω να τον αφήσω μόνο του”, μου είπες με τρεμάμενη φωνή στο τηλέφωνο.
“Μα, αφού χωρίσατε”, σου είπα μετά από δύο, τρία λεπτά σιωπής.
“Χωρίσαμε ναι, γιατί δεν αντέχω άλλο. Κουράστηκα, πως το λένε; Βαρέθηκα. Νιώθω ότι αυτός ο άντρας με γέρασε. Νιώθω να μουχλιάζω σαν τις πατάτες, πενθώ σαν μια μάνα που έχασε το γιο της σε τροχαίο”. Αυτά ήταν τα δικά σου λόγια ,όχι τα δικά μου. Θυμάσαι; Που να θυμάσαι;

ΕΣΥ – Γένους Θηλυκού.

“Τον φοβάσαι, αυτό είναι. Τώρα πια είμαι σίγουρος. Τρέμεις στην ιδέα ότι θα γυρίσεις σπίτι και θα τον βρεις εκεί.”  Μου βγήκαν τόσο αυθόρμητα αυτές οι προτάσεις από τα χείλη μου που σχεδόν τρόμαξα.Τρόμαξα με τον εαυτό μου. Ταράχτηκα με την αλήθεια που σου είπα.

ΑΛΗΘΕΙΑ – Γένους Θηλυκού.

Δεν ακούγεται τίποτα από την άλλη άκρη της γραμμής, ούτε ψίθυρος.
Δεν στο κρύβω, νευρίασα πολύ μαζί σου, φιλενάδα. Όχι για τη σιωπή αλλά την επιλογή σου.

ΕΠΙΛΟΓΗ – Γένους Θηλυκού.

Σε πέντε λεπτά λαμβάνω μήνυμα στο κινητό μου που έγραφε :
«Μην μου θυμώνεις.»
Απάντηση που έλαβες:
«Δεν μου αρέσει η δική μου φίλη να είναι το θύμα.»
Την επόμενη μια ώρα σταμάτησε ο χρόνος, σταμάτησαν και οι σκέψεις. Κενό.
Στέλνεις μήνυμα στο κινητό, «Με δέρνει»
Δυο μικρές μαγικές λεξούλες που τις ακούς, γνωρίζεις ότι υπάρχουν, αλλά αρνείσαι ότι συμβαίνει στο σπίτι σου.
Ο άντρας σου σε δέρνει και εσύ θέλεις να γιορτάσεις τα γενέθλια του, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Σου έχει κάνει ένα σπίτι “καλοκαιρινό” και εσύ μένεις ακόμα μαζί του. Σου έχει σπάσει όλα τα σερβίτσια και οτιδήποτε σε υαλικό κυκλοφορεί στο σαλόνι σου και εσύ, μετράς τα χρόνια της γέννησής του. Από τότε που τον γνώρισες η κυτταρίτιδα κάνει πάρτυ στο σώμα σου και η κουζίνα σου έχει γεμίσει κατσαρόλες.


Η ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ. ΟΙ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ – Γένους Θηλυκού.

Μπράβο κούκλα μου. Κέρδισες όσκαρ, για τη μαλακία που σε διακρίνει στον εγκέφαλο.
Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς, δεν έχεις τίποτα να σε κρατάει πίσω. Ο σκύλος σου, ο Τάκης, πέθανε και παιδιά ευτυχώς δεν έκανες. Το μόνο που έχεις σε μεγάλο βαθμό είναι η χαμηλή αυτο-εκτίμηση.

ΑΥΤΟ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ – Γένους Θηλυκού.

Μάζεψε τα κομμάτια σου και ότι άλλο σου έμεινε από αξιοπρέπεια και εγκατέλειψε το στρατόπεδο - σπίτι. Δεν σε πήραν δα και τα χρόνια. Έλεος.
Η “φίλη” μου μετά από δυο μήνες έφυγε από το σπίτι της. Εγκατέλειψε το σύντροφό της. Του έκανε και ασφαλιστικά μέτρα γιατί την παρακολουθούσε. Αυτός επιμένει ότι την αγαπάει.

ΑΓΑΠΗ - Γένους Θηλυκού.

Απλά ζηλεύει άρρωστα, θα έλεγα.

ΖΗΛΕΙΑ – Γένους Θηλυκού.

Τελικά, τα πάντα είναι γένος θηλυκού. Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τη γυναίκα. Σεβασμός για το ον που σε γέννησε, που σε μεγάλωσε, που σε αγάπησε όσο τίποτε άλλο, που θα διαιωνίσει το είδος σου, που θα σου κλείσει τα μάτια.

Μην ξεχνάς:

Γυναίκα δεν είναι μόνο η μάνα και η αδελφή σου.
Είναι και η κοπέλα σου, το κορίτσι σου, η σύντροφός σου.
via

Pages