Στα 45 ξεκίνησα να ζω! - Point of view

Εν τάχει

Στα 45 ξεκίνησα να ζω!





Ποσό αστείο, κάποιες φορές αυτά που δεν περιμένεις ποτέ να συμβούν σε εσένα, αυτά που είναι μόνο για τους άλλους, αυτά που δεν ξέρεις πως να διαχειριστείς, αυτά ακριβώς συμβαίνουν σε σένα! 

Πόσο αστείο, εκεί που νομίζεις ότι όλη η ζωή σου είναι σε μια τάξη να αντιλαμβάνεσαι ότι όλα είναι σε πλήρη αταξία, εκείνη ακριβώς τη στιγμή γίνεται ένα κλικ μέσα σου και όλα μηδενίζουν και αρχίζουν πάλι από την αρχή.


Σας μπέρδεψα ίσως, το ξέρω αλλά μπερδεμένη δεν είναι και ίδια η ζωή; Ας βάλω όμως σε μια σειρά τις σκέψεις μου, ας προσπαθήσω τουλάχιστον! 

Λίγο πριν τα 45 έγινε κάτι που άλλαξε όχι μόνο τη ζωή μου αλλά όλη μου τη κοσμοθεωρία, τότε κατάλαβα πως η ζωή που ζω δεν είναι κάτι στατικό, δεν είναι ένα μουσικό κουτί που όποιος θέλει το ανοίγει και παίζει ένα προγραμματισμένο ρυθμό, είναι οι επιλογές μας, είναι αυτό που θέλουμε όχι αυτό που μας επιβάλλουν! 

Σαν κόρη, σύζυγος, μάνα ήμουν πάντα το τέρας ψυχραιμίας, ήμουν πάντα η φωνή της λογικής και όλοι περιμέναν κάτι από μένα, για μένα όμως ποιός ήταν εκεί; 

Μην περιμένετε να ακούσετε κάτι τρελό που με έκανε να αλλάξω “μυαλά” κάτι απλό συνέβη πολύ απλά στα γενέθλια των 45 χρόνων μου κανείς δεν με θυμήθηκε. Παιδιάστικο ίσως φανεί αλλά αυτό με πλήγωσε πολύ! 

Πιθανότατα ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι αλλά αυτό ήταν που με έκανε να δω και τα πάντα αλλιώς! Κατάλαβα ότι αν εσύ δεν θέτεις ως προτεραιότητα τον εαυτό σου κανείς δεν θα το κάνει για σένα!!! 

ΚΑΝΕΝΑΣ!


Επιλέγω να μην σας μιλήσω για τη ζωή μου ως τα 45 γιατί ειλικρινά δεν θα είμαι αντικειμενική, επιλέγω να σας πω για την στιγμή που ξεκίνησα ουσιαστικά να ζω! 

Άρχισα να κάνω πράγματα για μένα, μην φανταστείτε κάτι τρελό, το ταξίδι που πάντα ονειρευόμουν στο Παρίσι και ποτέ δεν έβρισκα τον χρόνο (από τύψεις και ενοχές μάλλον).

 Ξεκίνησα γυμναστική που πάντα θεωρούσα αστείο για την ηλικία μου και όμως κατάλαβα ότι το σώμα έχει την ηλικία που εμείς επιλέγουμε. 

Άρχισα να βγαίνω περισσότερο με τις φίλες μου για την ακρίβεια άρχισα να έχω φίλες. 

Περιποιήθηκα τον εαυτό μου και αυτό που αντίκρισα στον καθρέφτη μου ήταν μια ποθητή γυναίκα, ελκυστική και όμορφη!




Πράγματα απλά έκανα που ίσως όσες διαβάσουν το κείμενο μου, τα κάνουν καθημερινά, αλλά για μένα ήταν η νέα πραγματικότητα και να σας πω και κάτι ακόμα; 

Οι άνθρωποι τείνουν να εκτιμούν περισσότερο το χρόνο που τους αφιερώνεις, γιατί όταν τον παρέχεις απλόχερα το λαμβάνουν ως δεδομένο!



Δεν θέλω να πω άλλα θέλω να τελειώσω με μια φιλική συμβουλή προς όλες τις γυναίκες της σελίδας σας.

Η ηλικία σας είναι απλά ένας αριθμός φροντίστε να είναι αυτός που εσείς επιλέγετε και όσα χρόνια και αν περνούν όταν γυρνάτε το κεφάλι πίσω να χαμογελάτε με αυτό που βλέπετε!

via

Pages