«Τι κάνεις, καλά;» – Ειλικρινείς απαντήσεις στην απλή καθημερινή ερώτηση - Point of view

Εν τάχει

«Τι κάνεις, καλά;» – Ειλικρινείς απαντήσεις στην απλή καθημερινή ερώτηση




Όταν κάποιος σας ρωτά «Τι κάνεις;» απαντάτε ειλικρινά ή λέτε το κλασικό «Καλά»;
Φυσικά και δεν μπαίνετε στη διαδικασία να πείτε ότι δεν είστε καλά αν κάτι σας απασχολεί, κανένας δεν το κάνει… Το «Καλά» είναι για όλους μας μια αυτόματη απάντηση στην τυπική ερώτηση που κάνει κάποιος όταν τον συναντάμε στο δρόμο ή όταν μιλάμε στο τηλέφωνο.
Η κοινότητα του δικτύου The Mighty, ενός ψηφιακού μέσου που συνδέει και υποστηρίζει ανθρώπους που βιώνουν καθημερινά την ασθένεια και την αναπηρία, δίνει τις δικές της, ειλικρινείς απαντήσεις στην ερώτηση «Τι κάνεις;»…
– «Ανησυχώ. Συνέχεια. Δεν σταματά ποτέ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νιώθω χαρά. Νιώθω συνέχεια χαρά. Όμως αυτό το υπόγειο ρεύμα ανησυχίας είναι πάντα εκεί.» – Cheryl Soltero Egher
– «Η ζωή όταν μεγαλώνεις δύο παιδιά με αναπηρία είναι δύσκολη. Μερικές φορές χάνω τη δύναμή μου.» – Nicki Barnes Scott
– «Πολύ θα ήθελα να πω ότι είμαι πάντα τέλεια, ήρεμη, γεμάτη ελπίδα και αυτοπεποίθηση. Συχνά είμαι κουρασμένη, γεμάτη άγχος και επηρεάζομαι από την παραμικρή αλλαγή. Μερικές φορές –βασικά, συνήθως– είμαι όλα τα παραπάνω.» – Ali Foley Shenk
– «Πάντα λέω ‘καλά’. Η πραγματικότητα; Συνήθως κρέμομαι από μια κλωστή.» – Tricia Klein
– «Παλεύω. Αφήνω το άγχος και το φόβο να με καταβάλουν. Αφήνω τις αρνητικές λέξεις και τα συναισθήματα των άλλων να με επηρεάσουν σε βαθμό που καταρρέω. Δεν πιστεύω τα θετικά που μου λένε οι άνθρωποι που έχουν πραγματικά σημασία για εμένα, αλλά πιστεύω τα αρνητικά που μου λένε ασήμαντοι άνθρωποι. Λοιπόν παλεύω.» – Julianne Leow
– «Είμαι εξουθενωμένη και χαρούμενη.» – Melissa Ellen
– «Εάν υπάρχει μια λέξη που σημαίνει ‘παραπάνω από εξουθενωμένη’, αυτή είναι η λέξη που περιγράφει την κατάστασή μου.» – Leslie Da Lie
– «‘Καλά’ είναι η απάντηση που δίνω συνήθως. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν ακούω τι μου λες. Το μυαλό μου τρέχει πολύ γρήγορα με όλες αυτές τις εμμονικές μου σκέψεις. Προσπαθώ να σε ακούσω και να κάνω μια συζήτηση, όμως δεν μπορώ. Υπερβολικά πολλά ‘αν’ τριγυρνάνε στο μυαλό μου.» – Kerri Lewis Brock
– «Γίνομαι καλά, παλεύω. Σιγά-σιγά κερδίζω τον πόλεμο ενάντια στο ίδιο μου το μυαλό. Είμαι πιο δυνατή από παλιά. Εσύ τι κάνεις;» – Harmony Rose Rogers
– «Δεν είμαι καλά, αλλά θα γίνω.» – Marie Rossi
_____________________
  Πηγή: onmed.gr

Pages