Θα ισορροπώ σε τεντωμένο σκοινί ή θα χορεύω με τη ζωή; - Point of view

Εν τάχει

Θα ισορροπώ σε τεντωμένο σκοινί ή θα χορεύω με τη ζωή;





Η ισορροπία με κάνει να νιώθω ότι στη ζωή μου προσπαθώ να περπατήσω πάνω σε ένα τεντωμένο σκοινί από το οποίο φοβάμαι να πέσω ή από τη μία ή από την άλλη μεριά. 

Νιώθω πάντα εγκλωβισμένος ανάμεσα στα πρέπει και στα θέλω. 

Έτσι καθώς κρατάω ισορροπία φοβάμαι να πάρω τα μάτια μου από το μπροστά. 

Φοβάμαι να μη χάσω το βήμα μου καθώς ο κίνδυνος είναι δίπλα μου.





Η Αρμονία όμως με οδηγεί με πίστη και εσωτερική γαλήνη να λαμβάνω μηνύματα από το κάθε μου σήμερα και να συνθέτω με πίστη την δική μου αρμονική μελωδία.

Αν η μουσική ήταν μόνο ισορροπία όλα θα ήταν φλατ δηλαδή μία γραμμή, χωρίς χρώματα. 

Όμως η μουσική είναι κίνηση, είναι αρμονική κίνηση μέσα από τις ίδιες νότες.

Το να προσπαθώ λοιπόν να κρατήσω ισορροπία είναι σαν να μην εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και να τον οδηγώ να έχει έναν ρυθμό, αλλά δεν έχει ρυθμό, έχει βηματισμό. 

Κάνω δηλαδή παρέλαση με βήμα – βήμα για να μην χάσω τίποτε. 

Οδηγώ τον εαυτό μου να φοβάται και να είναι σαν στρατιώτης.





Ενώ η αρμονία με οδηγεί στην εσωτερική πίστη και με μαθαίνει να χορεύω με τη ζωή μου για την ζωή μου, μέσα από τον μελωδικό πια ρυθμό ο οποίος μεταβάλλεται ανάλογα με το κάθε μου σήμερα. 

Και επιτρέπω στον εαυτό μου να αναπτύσσεται μέσα από την γνώση του κάθε σήμερα και όχι να τη φοβάται τη γνώση.

Η μελωδία ρέει μέσα στην ζωή μου μέσα από τον μελωδικό αυτόν ρυθμό και σταματάω να έχω το βήμα που με κάνει στρατιώτη.

Στη ζωή μας όταν επιλέξουμε το χορευτής τότε όλα αλλάζουν σε σχέση με το στρατιώτης. 

Καθώς ο στρατιώτης θα έχει και μάχες στη ζωή του. 

Και κάθε μάχη έχει και παράπλευρες απώλειες.

Αρμονία, πίστη και εσωτερική γαλήνη είναι τα βήματα του χορεύω με τη ζωή και δεν περπατώ πια σε τεντωμένο σκοινί, αλλά τρέχω ανέμελος σε μία κοιλάδα γεμάτη από άνθη ευλογίας.


Η ισορροπία λοιπόν είναι μία μόνιμη διαδρομή στον δρόμο του δύο, δηλαδή στον δρόμο του καλού ή του κακού, του άσχημου ή του όμορφου, του θετικού ή του αρνητικού. 

Ενώ η αρμονία με ενώνει με την εσωτερική μου πηγή αγάπης η οποία αγάπη είναι μία σταγόνα ενότητας και αρμονίας και με ενώνει αρμονικά με όλους και με όλα.





Pages