Nὰ φεύγω σιγὰ σιγὰ - Point of view

Εν τάχει

Nὰ φεύγω σιγὰ σιγὰ







Νιώθω πως κατρακυλάω,
Ξανά στο πρώτο το σκαλί
Πάλι εσένα ζητάω,
Φτου ξανά και απ' την αρχή



Μέσα στις στάχτες σου γυρεύω γονατιστή,
Να βρω πια σπίθα ζωντανή
Είναι λάθος μου το ξέρω
Δεν ανάβει έτσι αυτή η φωτιά



Μα δε με νοιάζει, δεν κρατάω τα προσχήματα
Όταν με τρώνε οι πληγές μου
Εγώ τις ξύνω, κι ας τρέχουν αίματα



Προτιμώ να πεθαίνω,
Προτιμώ ν' αρρωσταίνω
Μα στη καρδιά μου εγώ δε βάζω φρένο


Προτιμώ να πεθαίνω,
Προτιμώ ν' αρρωσταίνω
Ένα ακυβέρνητο είναι η αγάπη τρένο



Είναι ντροπή αυτό που κάνω
Νιώθω σα χαζό
Μα δεν έχω δύναμη καθόλου,
Να μου επιβληθώ



Όλη μέρα ψάχνω θλιβερές προφάσεις,
Λίγο να σε δω
Το παιχνίδι της αγάπης έχει στρατηγική
Έχει κανόνες, έχει τρόπους, έχει τακτική
Αμέ!!
Μα εμένα στα παλιά μου τα παπούτσια
Και η απόρριψη έχει ηδονή



Προτιμώ να πεθαίνω,
Προτιμώ ν' αρρωσταίνω
Μα στη καρδιά μου εγώ δε βάζω φρένο
Προτιμώ να πεθαίνω,
Προτιμώ ν' αρρωσταίνω
Ένα ακυβέρνητο είναι η αγάπη τρένο (x2)










1.   ΕΨΑΧΝΑ ΣΕ ΠΥΡΓΟΥΣ,
       ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΝΑ ΠΑΛΑΤΙΑ...

2.   Σε θάλασσες κι ακρογιαλιές,


3.   στα όρη στ´ άγρια βουνά
       ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ...

4.   σε πόλεις
       ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ...

5.   ΗΜΟΥΝ ΧΑΜΕΝΟΣ
       ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ!

6.   ΚΟΙΤΟΥΣΑ ψηλά στον ουρανό

7.   Με σύμμαχο το φως

8.   και το σκοτάδι

9.   η απογοήτευση μεγάλη...
       ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΝΕΝΑ

10.  φθινόπωρο παντού!

11.  χειμώνας!

12.  κι εγώ ακόμη χαμένος...

13.  ώσπου...

14.  ΚΑΤΙ Ήρθε

15.  ΚΑΤΙ Έλαμψε

16.  ΞΕΠΡΟΒΑΛΛΕΣ

17.  εσύ

18.  Σ´αγαπώ!






















Pages