Δεν έχω πια χρόνο γιά τη λογική σου. Απλώς κάνε ό,τι λέω! - Point of view

Εν τάχει

Δεν έχω πια χρόνο γιά τη λογική σου. Απλώς κάνε ό,τι λέω!




Πολλοί μαθητές έχουν σχηματίσει από πριν στον νου τους την εικόνα ενός φωτισμένου σύμφωνα με την οποία κρίνουν τα λόγια του και τις πράξεις του. Τέτοια άτομα συχνά παραπονούνταν ότι δεν καταλάβαιναν τον Δάσκαλο.


«Ούτε τον Θεό καταλαβαίνεις!», απάντησα κάποια φορά σε κάποιον. «Αν καταλάβαινες έναν άγιο θα ήσουν κι εσύ άγιος!». Ανάμεσα στα τρισεκατομμύρια μυστήρια, αναπνέοντας κάθε δευτερόλεπτο τον ανεξήγητο αέρα, μπορεί κάποιος να τολμήσει να ζητήσει να συλλάβει αμέσως την απύθμενη φύση ενός Δασκάλου;(?) 
– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα



«Διότι οι σκέψεις μου δεν είναι σκέψεις σας ούτε οι τρόποι σας οι τρόποι μου, λέει ο Κύριος. Αλλά όσο ψηλότεροι είναι οι ουρανοί από τη γη, έτσι οι τρόποι μου είναι ψηλότεροι των τρόπων σας και οι σκέψεις μου των σκέψεών σας». 
– Ησαΐας ΝΕ:8-9.



Όταν κινείστε τυφλά στην κοιλάδα της ζωής, σκοντάφτοντας στο σκοτάδι, χρειάζεστε τη βοήθεια ενός που έχει μάτια. Χρειάζεστε έναν Φωτισμένο. Το να ακολουθήσετε κάποιον που είναι φωτισμένος είναι ο μόνος τρόπος να βγείτε από τη μεγάλη σύγχυση που δημιουργήθηκε στον κόσμο. Ποτέ δεν βρήκα αληθινή ευτυχία και ελευθερία μέχρι που συνάντησα τον Δάσκαλό μου, που ενδιαφερόταν πνευματικά για μένα και είχε τη σοφία να με καθοδηγήσει. 
– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα


Είθε να είμαστε συντονισμένοι μαζί του ώστε να λαμβάνουμε τη σοφή καθοδήγησή του...



Pages